מגמת “מובילי תוכן (מילולי וויזואלי) במדיה חברתית” מציעה לתלמידים לרכוש שליטה בשפת
המדיה החברתית ומפתחת את כישוריהם ומיומנויותיהם בעולם הניו-מדיה, כך שיוכלו ליצור תכנים
איכותיים עבור ארגונים, עסקים, עמותות וכדו’, להשתלב בתפקידי ניהול ויצירת תוכן, ובעיקר ליצור
תוכן משמעותי בעצמם ולהפיץ אותו.
המגמה שמה דגש על הפן החברתי- יצירתיות אישית, אקטיביזם חברתי, ערכיות ואחריות על
הקהילה, עבודת צוות, היגוי ופיתוח משותף. זאת, תוך פיתוח מיומנות טכנולוגית ברמה גבוהה
המשלבת צילום, עיצוב גרפי, עריכת וידאו, כתיבה, ארגון תוכן ועוד.
המגמה משלבת מספר התמחויות במטרה להכשיר את התלמידים למגוון של תפקידים ומקצועות
בתחום, ובכדי להעניק להם את ההבנה והיכולות המקסימאליות לפעולה משמעותית בשדה
התקשורת החברתית הרב תחומית.
במגמה זו התלמידים ניגשים גם לבגרות בהיקף של 5 יח”ל ביישומים גרפיים.
הם לומדים עיצוב גרפי, בניית אתרי אינטרנט, אנימציה ותלת מימד, עריכת תמונות ועוד.
בסיום הלימודים התלמידים מקבלים תעודת מקצוע ותעודת גמר וכן 14-16 יחידות בגרות.
מסלול הלימודים כולל:
- עיבוד ועריכה של תמונות בתוכנת הפוטושופ
- עיצוב מצגות אינטרקטיביות
- איור ועבודה עם טקסטים בתוכנת האילוסטרייטור.
- עיצוב חבילות תדמית הכוללות: לוגו, כרטיסי ביקור, כרזות וגלויות
- בניית אתרים בתוכנת דרימוויבר
- יצירת באנרים וסרטוני אנימציה בתוכנת פלאש
- צילום דיגיטלי
- עריכת סרטים קצרים בתוכנת פרימייר.
- הגשת פרויקט גמר מלא בסיום יב’ בהיקף של 5 יח”ל.
לימודי המשך
בסיום הלימודים בבית הספר יש לתלמידים אפשרות להתקבל ללימודי המשך במכללת אורט רחובות במסלול הנדסאי עיצוב מדיה.
עיצוב מדיה הוא אחד התחומים המבוקשים בשוק העבודה, כמו כן הוא חלק בלתי נפרד מתחומי הפרסום והשיווק ההולכים והמתרחבים.
תפקיד המעצב מאופיין בשילוב תחומי ידע רבים באמצעותם ביכולתו להעביר את המסר השיווקי בצורה וויזואלית וליישם את העיצוב בדפוס
ובמדיות אחרות מתוך התחשבות במגבלות הטכנולוגיות והבנת צרכי השוק.